Projektowanie wnętrz poprzez stosowanie koloru i materiału w stosunku do światła naturalnego i sztucznego. Lecce 10/06/2016
Celem wykładu jest przekazanie uczestnikom pojęć i procedur operacyjnych dla prawidłowego projektowania wnętrza pomieszczeń poprzez stosowanie koloru i materiału w stosunku do światła naturalnego i sztucznego. Poprzez świadome dopasowanie materiałów składowych i ich wartości kolorystycznych i przestrzennych, uczestnicy będą mogli uchwycić nowe perspektywy i nowe rozwiązania w dziedzinie projektowania i aranżacji wnętrz . Wykład koncentruje się także na dwóch innych ważnych kwestii w dziedzinie architektury: możliwość aranżacji z pełnym poszanowaniem środowiska.
ZNACZENIE MATERI
Wykładowca: Vicky Syriopoulou – Designer Colour , Dyrektor Departamentu Badań i Rozwoju
OIKOS
Tematy: Stosunek koloru do materii, a ich zachowanie w świetle;
Badania naukowe dotyczące estetyki produktu a innowacyjne i przyjazne rozwiązania dla środowiska.
KOLOR I MATERIAŁ DO PROJEKTU ZRÓWNOWAŻONEGO
Wykładowca: Vicky Syriopoulou – Designer Colour , Dyrektor Departamentu Badań i Rozwoju
OIKOS
Tematy: Zrównoważony rozwój w aranżacji wnętrz; świadome korzystanie z barw
nie tylko jako prosta pigmentacja, ale zaawansowanie wydobycie koloru;
personalizacja i dostosowane barw do projekt.
KOLOR I MATERIAŁ PANELE DEKORACYJNE 3D
Wykładowca: Jacek Osika Produkt – Manager LOFT Design System
Temat: Modelowanie i tworzenie emocji w realizacji z zastosowaniem paneli dekoracyjnych 3D, w różnych kontekstach i obszarów zastosowań
NATURALNE ŚWIATŁO i KOMFORT WIZUALNY
Wykładowcy: Profesor inż. Paolo Maria Congedo, inż. Cristina Baglivo, Simonetta Spagnolo – Universytet Salento
Zagadnienia: Konstrukcja tunelu ze światłem słonecznym, dystrybucja światła i komfort wizualny.
SZTUCZNE ŚWIATŁO W ODDZIAŁOWYWANIU Z PWIESZCHNIAMI WYŁOŻONYMI PANELAMI 3D.
Wykładowca: Massimo Pinto – Professional Lighting Alisia Tecnologia&Design
Temat: Światło, temperatura barw, indeks kolorów do wykorzystania na ścianach do tworzenia efektów dekoracyjnych, scenograficznych , czerpanie z rzeczywistej cechy percepcji koloru.